Partagez

cracher nos souhaits

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Nora Ealy
Nora Ealy
NEWBIES DREAMING SO BIG.
DATE D’ARRIVÉE : 30/01/2015
CRÉDITS : hallelujah

cracher nos souhaits - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: cracher nos souhaits   cracher nos souhaits - Page 2 EmptyLun 2 Fév - 0:17

rebienvenue toi I love you

♡ You make me smile like the sun, fall outta bed, sing like a bird, dizzy in my head, spin like a record, crazy on a Sunday night. You make me dance like a fool, forget how to breathe, shine like gold, buzz like a bee. Just the thought of you can drive me wild.Oh, you make me smile.
Revenir en haut Aller en bas
Tawny Sullivan
Tawny Sullivan
NEWBIES DREAMING SO BIG.
DATE D’ARRIVÉE : 31/01/2015
CRÉDITS : Misty Mountains

MessageSujet: Re: cracher nos souhaits   cracher nos souhaits - Page 2 EmptyLun 2 Fév - 9:12

cracher nos souhaits - Page 2 1411379220 Simple et efficace ! cracher nos souhaits - Page 2 1252401916 Je finis la mienne dans la journée !

Alaïs Samuels
Alaïs Samuels
LES MAJUSCULES
DATE D’ARRIVÉE : 14/04/2014
CRÉDITS : @chevalisse.

MessageSujet: Re: cracher nos souhaits   cracher nos souhaits - Page 2 EmptyLun 2 Fév - 12:40

j'te mets pas le message de validation hein, j'pense que tu sais ce qui se passe maintenant cracher nos souhaits - Page 2 1011589620 cracher nos souhaits - Page 2 3849826338
garde moi quand même une place au chaud cracher nos souhaits - Page 2 1361336945

the bed's getting cold and you're not here, the future that we hold is so unclear but i'm not alive until you call and i'll bet the odds against it all. save your advice 'cause i won't hear, you might be right but i don't care. there's a million reasons why i should give you up but the heart wants what it wants ✻ wild hunger / gomez
http://je-vis-sans-gps.tumblr.com/
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: cracher nos souhaits   cracher nos souhaits - Page 2 Empty

cracher nos souhaits

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2